Waardering:
  • 4 stemmen - gemiddelde waardering is 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Download Newzbin 2.1.0.1 Beta (Special members only)

Ik gebruikte alleen de web versie niet de exe,heb nu de exe versie gedownload
zie wel optie bewerk je berichten maar schijnbaar gaat dat toch niet
Zou ideaal zijn dan kan je 1 bericht kan maken net als in FTD toen en zelf daar je status elke keer inzetten of dat er een repost komt etc,
Dan zijn meerdere berichten overbodig

[Afbeelding: 89a7261a77.png]
Antwoord

(28-01-2019, 05:07 AM)sendleech schreef:  Ik gebruikte alleen de web versie niet de exe,heb nu de exe versie gedownload
Zou ideaal zijn dan kan je 1 bericht kan maken net als in FTD toen en zelf daar je status elke keer inzetten of dat er een repost komt etc,

Maar dat kun je toch ook gewoon onderaan je post vermelden?
Antwoord

Ik kan zins vandaag geen afleveringen van WWE meer downloaden wat ik al jaren volg. Zit hier een reden achter dat dit zo is, zoja wat is deze. Ik heb deze afleveringen nooit ergens anders gespot of gedeelte en zou het wel graag willen blijven volgen.
Antwoord

(28-01-2019, 05:07 AM)sendleech schreef:  Ik gebruikte alleen de web versie niet de exe,heb nu de exe versie gedownload

Vraagje hoe kan je special member worden. Ik kan nu blijkbaar niets mee van WWE downloaden wat ik erg jammer vind.
Antwoord

Dit soort vragen hoort hier niet thuis, newzbin bepaalt niet wat er gespot wordt, want dat doen de posters.
Newzbin is alleen een doorgeefluik, van wat er op usenet te zien is. Rolleyes

Problemen.......vraag het de poster. Exclamation

BTW: ik zie dat er vandaag wel WWE gespot is.
Antwoord

(28-01-2019, 06:56 PM)peterthegame schreef:  Vraagje hoe kan je special member worden.  Ik kan nu blijkbaar niets mee van WWE downloaden wat ik erg jammer vind.

Je hoeft geen special member te worden, om WWE spots te zien, (het mag natuurlijk wel)

Je kunt ook versie 1.1.2.0 installeren, of de webversie gebruiken.

En......ik raad je aan om jezelf eens te verdiepen in Newzbin en dit Forum, want usenet heeft wel degelijk een leercurve !!!!
Antwoord

thanks wallies
Antwoord

bedankt wallies
Antwoord

Harstikke bedankt
Antwoord

Graag gedaan Huh
-----------------------------------
Stukje uit de openingspost !!

Hij is voor onze 'Special Members'Gewone gebruikers kunnen Newzbin installeren, maar geen spots openen.
Antwoord

Bedankt!
Antwoord

Exclamation Winkleuk. Bedankt
Antwoord

Vreemd dat de nieuwe Newzbin beta versie niet voor iedereen beschikbaar is,
terwijl er nu al wel x265 en 4K gepost wordt in secties die je met versie 1.1.2.0 niet ziet.

Beta versies kleinschallig uitrollen heeft nooit zin gehad.
Tis maar een mening...
Antwoord

(03-02-2019, 03:48 PM)WillemC schreef:  Vreemd dat de nieuwe Newzbin beta versie niet voor iedereen beschikbaar is,
terwijl er nu al wel x265 en 4K gepost wordt in secties die je met versie 1.1.2.0 niet ziet.

Tis maar een mening...

Dan gebruik je toch zolang de Webversie, daar zit X265 en 4K ook in http://v3.newzbin.org
Tis maar een idee
Antwoord

(03-02-2019, 03:48 PM)WillemC schreef:  Vreemd dat de nieuwe Newzbin beta versie niet voor iedereen beschikbaar is,

Tis maar een mening...

Dat is jouw mening, ik denk daar heel anders over.
Er kan bij een grote update altijd een bug in zitten die cruciaal is, dan is het fijn dat het opgemerkt wordt door een kleine groep testers voordat het al uitgerold is naar alle leden van Newzbin.
Dit is in tegenstelling tot de webversie een nadeel, want een fout oplossen en een nieuwe update uitrollen vergt nog best veel werk.
Inmiddels proberen we fouten te vinden en te herstellen, dan komt er weer een kleine update uit en gaan we net zolang door tot deze V2 voor alle testers naar behoren werkt.
Zijn we tevreden, dan pas stellen we deze publiekelijk beschikbaar.

Daarnaast vind ik dat dit van die extraatjes zijn waarmee we onze donateurs tegemoet kunnen komen.

En zoals TifKag al aangaf, is de webversie wel gewoon up-to-date op het gebied van x265 en 4K etc en vrij te gebruiken.
Antwoord

Ik merk wel op dat de beta  vaak kleine foutjes heeft met naam - boek komt er a€ te staan.
Antwoord

(06-02-2019, 05:11 PM)Xsjlo schreef:  Ik merk wel op dat de beta  vaak kleine foutjes heeft met naam - boek komt er a€ te staan.

Dat is dan bij 'Mijn spots' als het goed is of niet?
Antwoord

Ja klopt, bij mijn spots  zie ik dat!
Antwoord

Huh  Vandaag wederom een post die niet goed gegaan is.
Ik maak hem aan, zet de nzb erin en upload hem. Nu blijkt de nzb er weer eens niet in te zitten, tevens geen linken.

Wat is dat dat dit zo af en toe niet werkt?
Antwoord

bedankt hoor
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)