Waardering:
  • 4 stemmen - gemiddelde waardering is 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Download Newzbin 2.1.0.1 Beta (Special members only)

Vind het wel jammer dat je niet beide naast elkaar kunt draaien. 1 op C en 1 op D.

Moet toch wel mogelijk gemaakt kunnen worden lijkt me?
Antwoord

Xsjlo, Waarom zou je dat dan graag willen ? snap dat niet zo goed wat je er dan mee opschiet als je er 2 naast elkaar hebt draaien ?

I Love Movies, Good Movies Keeps Rolling, Enjoy the Movie's, A Serious Movie Lover, Greetings to all Copycats on the net.

Antwoord

(24-01-2019, 12:25 PM)robedoesje schreef:  Xsjlo, Waarom zou je dat dan graag willen ?  snap dat niet zo goed wat je er dan mee opschiet als je er 2 naast elkaar hebt draaien ?

Ik heb 2 accounts, en wil met de 2e ook gaan posten, vandaar dat ik er 2 naast elkaar wil laten draaien, 1 voor het ene en de andere voor het andere.
Antwoord

Zou je je tweede account in de webversie kunnen laten functioneren?

Why isn't there mouse-flavoured cat food?   [Afbeelding: Fish_Jumping.gif]

Antwoord

(24-01-2019, 02:37 PM)JohnDeLui schreef:  Zou je je tweede account in de webversie kunnen laten functioneren?

Zou kunnen, maar ik zit ook in de chat, en dan moet ik daar steeds weer opnieuw inloggen. en 2 browsers vind ik ook net niks. maar 2 apps wel hihi
Antwoord

excuses als ik eroverheen lees, maar ik kan het niet vinden Smile
mijn vraag is, kan ik ergens een filter toepassen zodat de spots van sommige gebruikers niet zichtbaar zijn ??
Ik hoef namelijk geen WWE (worstelen) te zien in de x264 HD sector, dat "vervuilt" het overzicht voor mij een beetje Smile
kan ik die eruit filteren ?
mijn dank is groot !

gr M
Antwoord

Hoi kijk hier eens tussen :

https://www.newzbin.org/showthread.php?tid=10756

I Love Movies, Good Movies Keeps Rolling, Enjoy the Movie's, A Serious Movie Lover, Greetings to all Copycats on the net.

Antwoord

ik had dat topic gezien inderdaad, maar dat is volgens mij enkel om dingen wel weer te geven...
ik wil juist bepaalde dingen niet weergeven Smile

als ik bij "titel mag de volgende woorden niet bevatten" intik: #WWE #WCW #WWF
en dan het filter toevoeg, dan blijven de spots gewoon ertussen staan Sad
Antwoord

Eerst even van je weten = waar wil je het filter toepassen ? web of app en welke versie gebruik je ?
want dit tropic is voor gericht op de app versie. (Special members only)

Antwoord

ahhh, vandaar Smile
ik wilde in 1e instantie het toepassen op de web-versie, kan dat ?
Antwoord

Nee helaas, zit nog niet in de Webversie, de functies zitten wel in de Windowsapplicatie.
Als je ze eenmaal hebt aangemaakt in de Windowsapplicatie, worden ze volgens mij wel door gelinkt naar de webversie.

Antwoord

@admin Ik weet niet was er de laatste dagen mis gaat, maar bijna alle uploads ontbrekende nzb's er in.
Echter plaats ik deze wel in de app anders kan ik niet posten.

Ook krijg ik weer heel vaak deze volgende fout:

[Afbeelding: mkpwp1n.jpg]

Net nog, start de app op, klik op nieuwe post maken en daar is ie weer.
Antwoord

hee...het is voor het eerst dat ik jullie ff moet storen met een vraag...sinds gisteren zie ik eigenlijk alleen maar posts van 2018 en de pakketjes die die binnenhaalt zijn wel van 2019 maar ik mis bv alles ineens van serie die ik in de gaten houdt. (of spotters zoals bv solidriver) Heb de database verwijderd en opnieuw gedownload en nu ook de beta versie geïnstalleerd maar het probleem blijft. (de versie ziet er goed uit Wink )
Het is allemaal wel begonnen denken we bij een bepaalde fout melding maar iemand hier heeft tie te snel weg geklikt dus weet nu niet wat daar stond.
Wat kan ik doen?? Smile
Antwoord

jupiler666 even de link hieronder openen en lezen.....

https://www.newzbin.org/showthread.php?tid=11805

Alleen voor bier komt de aap uit m'n mouw[Afbeelding: animaatjes-ziek-11402.gif]
Antwoord

(26-01-2019, 12:31 PM)watnou schreef:  jupiler666 even de link hieronder openen en lezen.....

https://www.newzbin.org/showthread.php?tid=11805
Oke dat verklaard een hoop..jammer ook maar respect!...ook dat zijn posts verdwenen zijnis zeer spijt maar toch heb ik nog steeds het idee dat ik heel veel mis aan andere posts??? Kan die foutmelding er iets mee te maken hebben?? lijkt volgens mij een beetje op de foutmelding die in de post hierboven genoemd wordt??! Smile
Btw...bedankt voor antwoord Smile
Antwoord

Vergelijk je postlijst dan eens met de WEB versie van Newzbin, als die hetzelfde zijn, mis je niets.

De filters van de 2.1.0.1 app worden niet gebruikt in de Webversie.
Antwoord

Vraag aan de Admin :

Is het misschien mogelijk om en soort controle optie in de app te maken ?
Dat ik een seintje krijg als we een paar mensen een take down download hebben ? een soort Fail download optie ?
of meerdere NZB knoppen waaronder je meerdere back-ups kunt zetten ?  Hoor het graag Wink

Antwoord

(26-01-2019, 01:07 PM)TifKag schreef:  Vergelijk je postlijst dan eens met de WEB versie van Newzbin, als die hetzelfde zijn, mis je niets.

De filters van de 2.1.0.1 app worden niet gebruikt in de Webversie.

Bedankt voor de tip...lijsten zijn gelijk dus dan zal het wel in mn hoofd zitten :Tonguek hou het ff in de gaten, met deze versie krijg ik dan misschien ook die mfoutmelding niet meer Smile
Antwoord

(26-01-2019, 10:19 PM)robedoesje schreef:  Vraag aan de Admin :

Is het misschien mogelijk om en soort controle optie in de app te maken ?
Dat ik een seintje krijg als we een paar mensen een take down download hebben ? een soort Fail download optie ?
of meerdere NZB knoppen waaronder je meerdere back-ups kunt zetten ?  Hoor het graag Wink

We zullen hier even over brainstormen Wink
Antwoord

Fijn zal komende tijd met meer ideeën komen Smile vandaag ook wat in de huiskamer neergezet Feedback

Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)