Waardering:
  • 6 stemmen - gemiddelde waardering is 4.83
Download Newzbin 2.0.0.0 Beta (Special members only)
Had gehoopt dat de moviebox deel van Newzbin web in het programma zou komen. (hou van plaatjes kijken) Wink
Verder geen andere dingen gemist behalve die ondertussen genoemd zijn
Aan hen die deelt, zal gegeven worden.

Alles is vol dwaasheid, de Wereld is een gekkenhuis
Gelukkig kun je straks in de volgende Beta update wel plaatjes kijken W4ck0.
Thumbs Up 
Dat zou TOP zijn, fijn dat films en series op formaat gesplitst zijn. Ziet er gelikt uit Smile
ga deze ook proberen,bedankt!
Als ik in de Beta de tekstkleur van het programma aanpas
Dan veranderd niet alle tekst mee

[Afbeelding: tekst.png]

* Edit
Na het wisselen van titel naar uploader en tag word de tekstkleur ineens wel aangepast
[Afbeelding: tekst.png]
   [Afbeelding: k050.gif]Ons forum heeft een zoekfunctie, erg handig [Afbeelding: k015.gif]
Ziet er prima uit maar ik kan TEKST in posts niet meer kopieeren met right click muis of CRTL+V.

(vooral irritant bij wachtwoorden)
Lees even de reacties terug Walterrrr
   [Afbeelding: k050.gif]Ons forum heeft een zoekfunctie, erg handig [Afbeelding: k015.gif]
@ Admin
Denk je nog even om deze jongen? die werkt niet meer  Wink

[Afbeelding: NZBclub.png]
Tekstkleur veranderen had ik zelf ook al opgemerkt Chaos, dat is al opgelost bij de nieuwe update.

Welke goede vervanger moet er komen voor NZBCLUB?
NZBKing heeft erg veel...
Why isn't there mouse-flavoured cat food?   [Afbeelding: Fish_Jumping.gif]

Ik schaar mij bij JohndeLui

NZB king lijkt ook mij wel een goede inderdaad
Vooral bij spots posten van voor 2014
Waar vaak de NZB niet meer aanwezig is (door de verhuizing)
Als er nog een bestandsnaam beschikbaar is
Dan vind NZB king deze vaak wel waar Binsearch en NZBindex afhaken
Heb dit nu afgelopen periode een paar keer uitgeprobeerd
Blijft inderdaad het Kopieren & Plakken wat niet mogelijk is Idea
                                   Hartelijk bedankt
[Afbeelding: bloemen%20balkje.12.gif]
bedankt
tnx misschien dat dit de oplossing is om van al dat gezeik op spotnet af  te zijn
Dan moet u versie 1.1.2.0 nemen want deze betatest is alleen voor special members  Wink
Ik heb nu net deze beta geinstalleerd en ziet er goed uit. Ook de menu x265 4K is lekker makkelijk om te hebben. Echter is het ook mogelijk op x264 4K menu te hebben. Daar er ook veel films aangeboden in dit formaat (in ieder geval zover ik weet0.
Never mind Smile
Kan er bij de app dezelfde functie ingebouwd worden als de webversie om de comments te vernieuwen zonder eerst de app te updaten?
De mogelijkheid om bij een spot geplaatste berichtjes aan te passen (door degene die deze plaatste) zou in elke versie handig zijn.
Het komt nog wel eens voor dat er tekst spoorloos verdwijnt. Meestal wanneer er behalve tekst een of meer smileys worden geplaatst maar soms ook 'spontaan' en onverklaarbaar.
Why isn't there mouse-flavoured cat food?   [Afbeelding: Fish_Jumping.gif]

De optie die John aangeeft lijkt mij ook wel makkelijk inderdaad
Mensen kunnen zo zelf bv typo`s herstellen als men dat wil
Of verkeerd aangeklikte emo`s

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 8 gast(en)