Topic is gesloten
Waardering:
  • 6 stemmen - gemiddelde waardering is 4.83
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Download Newzbin 2.0.0.0 Beta (Special members only)

In Windows 3.11 gaat het wél gewoon hoor Smile

Dank voor deze ontwikkeling van het programma, en dat niet alleen de webbased versie wordt doorontwikkeld. Als Special Member waardeer ik het vertrouwen om deze te mogen testen, echter heb ik hier simpelweg geen tijd voor. Om toch mijn waardering te laten blijken, heb ik zojuist wat Bitcoin overgemaakt. Zoals Brein en consorten de laatste tijd rond razen, moeten we gewoon zuinig zijn op de fora die er nu nog zijn, anders zitten we met z'n allen dadelijk weer old-school Blurays te rippen, en daar zit niemand echt op te wachten denk ik.
Ga zo door, en bedankt voor jullie inzet!  Wink

(10-09-2018, 11:33 AM)Mr Chaos schreef:  Je kan de wachtwoorden verslepen
De copy paste is niet werkzaam in deze versie
Al werkt dit niet altijd want bij verslepen staat mijn ww manager in Newsleecher het niet toe om het in de balk te plaatsen en zo toe te voegen
Dus het terug brengen van de copy paste zou wel fijn zijn
of zoals eerder aangegeven is
Een extra balkje toevoegen waar spotters hun ww in kunnen zetten en met een knop er bij dat het ww naar het klembord word gekopieerd

ik heb "uitgevonden" dat je het wachtwoord kan selecteren en dan slepen naar firefox of chrome, naar de zoek of browserbalk en dan vervolgens kan kopiëren en dan plakken in newsleecher.

bedankt hoor

Wow !!
Wink 

bedankt zie er netjes uit.  Heart

(11-09-2018, 02:05 PM)Admin schreef:  
(11-09-2018, 12:49 PM)IceRabbit schreef:  Ziet er mooi uit, filters werken ook prettig.

Heb eentje voor de "zou graag zien" lijst:
In de webversie kun je zien welke spot je volgt, kun je meteen zien wat je niet meer hoeft na te kijken van je favoriete serie, hoef je niet de spot te openen om dat te zien. Is zo'n veld ook hier mogelijk?

Grtz Ice

Bedoel je de watchlist? Dat zit er wel in namelijk.
Kun je anders iets specifieker zijn?

Als ik de web-versie open heb ik het overzicht met spots aan de rechterkant de kolom "Watchlist" staan (Dat pijltje wat geel wordt als het actief is), daar kan ik in een blik zien wanneer ik een spot heb aangevinkt omdat ik hem heb gedownload. Bij de deze versie kan ik die kolom niet zien/selecteren in de overzichten (Lijst van spots...).

En ik weet dat nieuwe spots er anders uit zien maar dat is niet altijd handig. Soms zoek ik iets specifieks en als ik dan later terugkom om bij te werken ben ik weer kwijt waar ik was Confused

Als ik "Mijn spots" open dan zie ik rechts onderin het aantal pagina`s aan de door mij geplaatste spots/posten
in mijn geval dus maar 9
Nu zijn er leden genoeg waarbij ik kan indenken dat dit vele malen meer is
Als ik dus naar (in mijn geval) pagina 9 wil in mijn spots
Dan moet ik alle pagina`s doorklikken (dat word wat als je honderden pagina`s hebt)
Is het mogelijk om een (zoek)functie in te bouwen waarbij je handmatig een pagina nr opgeeft (bv 57) en dan met 1 klik daar heen gebracht word?
Zodat je niet eerst alle pagina`s in mijn spots hoeft door te klikken ?
Deze functie dan ook in de Beta web versie indien mogelijk

[Afbeelding: Pagina_s.png]

Lees aangeboden oplossingen en topics, ze worden niet voor niets aangeboden en/of gemaakt, 
                                             Ons forum heeft ook een handige zoekfunctie, maak daar gebruik van

bedankt

bedankt

Wellicht een domme vraag maar ik stel hem toch maar: hoe weet ik of ik een 'special member' ben....?

Nu heb je de status Junior Member en dat staat onder je naam.
de Special Member status => kun je verkrijgen door een donatie te doen Smile

I Love Movies, Good Movies Keeps Rolling, Enjoy the Movie's, A Serious Movie Lover, Greetings to all Copycats on the net.

OK, dank je!

Heel erg bedankt, ga ik alvast eens proberen!

Hoe op deze versie de titel kopierën om bv eng subs te zoeken ?

Dat is helaas niet meer mogelijk in deze update Huh het lukt mij ook niet meer : met slepen linker muis knop vast houden en dan over de tekst slepen ?
Ga zelf nu elke keer naar de web versie (- is zeer onhandig met spots plaatsen kost extra tijd nu => misschien heeft iemand nog een trucje ?
Verder werkt alles in de update super mooi en goed Smile nogmaals grote waardering voor het hele Newzbin team.

I Love Movies, Good Movies Keeps Rolling, Enjoy the Movie's, A Serious Movie Lover, Greetings to all Copycats on the net.

Is er ook een MAC OS X variant

(15-09-2018, 01:29 PM)Isoss schreef:  Is er ook een MAC OS X variant

(08-09-2018, 08:37 AM)Admin schreef:  Sorry voor allen met een Apple, we hebben geen programmeurs in ons team die dit kunnen.
De taal waarmee Newzbin geschreven is, laat zich ook niet gemakkelijk converteren naar andere programmeertalen.

Voor deze personen hebben we daarom ook de web versie, deze is immers ook prima te gebruiken.

(10-09-2018, 11:46 AM)Admin schreef:  Kopiëren van tekst probleem is opgelost in de nieuwe update.
Thumbs Up 

(15-09-2018, 03:41 PM)brandblusser schreef:  
(10-09-2018, 11:46 AM)Admin schreef:  Kopiëren van tekst probleem is opgelost in de nieuwe update.

Cool !!
Topic is gesloten

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)