Waardering:
  • 6 stemmen - gemiddelde waardering is 4.83
Download Newzbin 2.0.0.0 Beta (Special members only)
heel mooi ,ziet er top uit
(08-09-2018, 12:28 PM)FordPrefect schreef: Ik krijg bij het starten deze foutmelding; zie aanhechting.
Het start dus niet op.

Het lijkt er op dat een anti-virus programma de browser dll heeft verwijderd.
En graag klikken op 'Send Error Report' dan krijgen wij de foutmelding doorgestuurd. (Is ook nieuw in 2.0 B)
(08-09-2018, 12:01 PM)robedoesje schreef:
(08-09-2018, 11:55 AM)ikbenerwel schreef: Ja hier ook niet mogelijk om tekst te knippen en te plakken.

Tip de toekomstig posters/spotters kunnen beter het wachtwoord ook in de 1e reactie toevoegen,  daar kan het wel -)

Misschien een optie voor de toekomstige update als het mogelijk is ? oeps nu creëer ik weer slapeloze nachten misschien? om een wachtwoord balkje te maken ?
waar je dan op kan klikken en de code meteen in je clipboard komt ? waarna je het met plakken kunt toevoegen Cool

En wat dachten jullie van tekst selecteren en slepen?  Big Grin

Kopiëren van de tekst staat inderdaad uitgeschakeld voor nu.
Ziet er goed uit
(08-09-2018, 01:17 PM)Admin schreef:
(08-09-2018, 12:01 PM)robedoesje schreef: Tip de toekomstig posters/spotters kunnen beter het wachtwoord ook in de 1e reactie toevoegen,  daar kan het wel -) EDIT ps- dit kan ook niet meer Huh

Misschien een optie voor de toekomstige update als het mogelijk is ? oeps nu creëer ik weer slapeloze nachten misschien? om een wachtwoord balkje te maken ?
waar je dan op kan klikken en de code meteen in je clipboard komt ? waarna je het met plakken kunt toevoegen Cool

En wat dachten jullie van tekst selecteren en slepen?  Big Grin

Kopiëren van de tekst staat inderdaad uitgeschakeld voor nu.

Ok verslepen en hoe werkt dat dan ? wat ik ook versleep ik krijg het wachtwoord niet in Winrar ?  zie een rondje met een streep erdoor ? Help
I Love Movies, Good Movies Keeps Rolling, Enjoy the Movie's, A Serious Movie Lover, Greetings to all Copycats on the net.

Ziet er inderdaad mooi uit. Vooral het overzicht (links) is mooier en overzichtelijker dan in de webversie.
En ook handig de spotinfo die rechts wordt afgebeeld!
Kopiëren met de muis in een topic (spot) lukt inderdaad niet. Wel selecteren. Na selecteren werkt control C ook niet om te kopiëren.
Echter in het newzbin forum kun je wel selecteren en met de rechtermuis kopiëren.

Is het niet handiger en mogelijk, om de profielinstellingen te plaatsen onder Instellingen / Configuratie / Profiel ipv in het forum?
were ever you dont expect me
Bedankt, maar ik ben zelf een zeer tevreden gebruiker van de online versie Wink
@ Admin

Is deze genoteerd bij je ?
https://newzbin.org/showthread.php?tid=1...1#pid69091

Ps4 zit er inderdaad niet in
   [Afbeelding: k050.gif]Ons forum heeft een zoekfunctie, erg handig [Afbeelding: k015.gif]
Heb de versie net geïnstalleerd en het ziet er allemaal mooi uit. Bedankt voor al het werk en tijd die jullie erin gestoken hebben. Ga hem nu met plezier uitproberen.
(08-09-2018, 04:19 PM)Mr Chaos schreef: @ Admin

Is deze genoteerd bij je ?
https://newzbin.org/showthread.php?tid=1...1#pid69091

Ps4 zit er inderdaad niet in

Jawel, maar hoeveel animo is er daadwerkelijk voor ps4 spellen? Zijn er posters voor ps4?
Ziet er gelikt uit, goed werk.

FTD tijden herleven ;-)
Thumbs Up 
Top ziet er netjes uit !

Een paar dingen waar ik tegenaan liep:
Installatie was niet mogelijk installer wilde vorige versie verwijderen en gaf vervolgens een error plaats cdrom newzbin
opnieuw installeren van de vorige versie was  ook geen oplossing, daar kreeg ik nu ook zowel bij de optie verwijderen, herstellen en installeren de error plaats cdrom newzbin.
Handmatig alle newzbin bestanden en directories verwijderd, installatie lukte nog steeds niet.
Hierna handmatig alle newzbin bestanden, inclusief in de roaming directory C:\Users\<usernaam>\AppData\Roaming\Newzbin Usenet Community\ verwijderd, systeem gereboot.
Nu werkt de installatie wel, en installeert newzbin naar behoren . [Afbeelding: biggrin.gif]

Poging tot replicatie van het probleem, tot op heden niet gelukt. (ik heb altijd iets bijzonders Confused ).  
Mocht iemand er tegenaan lopen dan is mogelijk de oplossing om ook de verborgen roaming nezbin leeg te maken.

-------
Applaus voor de nieuwe layout ziet er top uit.
-------
Ik mis nog een paar categorieën (BluRay 3D, x264 3D) maar net als voorheen kun je deze eenvoudig met een eigen filter afdekken.
Het zou mooi zijn als deze filters verplaatsbaar zouden zijn zodat het BluRay netjes tussen Bluray komt te staan, in plaats van onderaan bij de soort categorie.
Via een omweg kan dit alsnog, eerst het filter maken, daarna rechts er op klikken en kun je hem toevoegen aan de juiste categorie (b.v. Films op Formaat)
-------

Eventuele problemen waar ik nog tegenaanloop laat ik weten

Edit.
Bitcoin adres offline bij donatie. zie bijlage.

spot titel / Naam uit titelbalk is niet meer naar het klembord te kopiëren, (kon bij 1.2 wel) vooral handig om de exacte naam te gebruiken om een mapnaam op de harddisk te maken.

Linker navigatie kolom is niet vrij in te stellen (sommige filters zijn kwa naam langer dan de geboden ruimte.) kan wel zie reactie Admin, werkt inderdaad.

Bij mijn (windows 10) mist het newzbin icon in de taakbalk    

Ga zo door,

Groet,

Genesis.
Ziet er goed en professioneel uit, hoop dat ik veel kijkplezier van krijgt
@Genesis Hier zit hij netjes vast aan de taak balk en met icon? gebruik ook windows 10 

resim
I Love Movies, Good Movies Keeps Rolling, Enjoy the Movie's, A Serious Movie Lover, Greetings to all Copycats on the net.

Vreemde problemen bij jou Genesis, dit ben ik nog niet eerder tegen gekomen.

Voor de duidelijkheid, ik heb zomaar wat filters gemaakt om te laten zien wat de mogelijkheden zijn.
Uiteraard kun je voor 3D zo je eigen filters erbij maken.

Qua indeling, de groepen en filters die niet onder groepen zijn verdeeld (dus direct in het hoofdmenu zichtbaar zijn) staan op volgorde van toevoegen.
De filters in de groepen staan op alfabetische volgorde.
Vanwege de programmering zie ik daar nog geen betere mogelijkheid in.

linker navigatie kolom is wel in breedte in te stellen, houd je linker muisknop ingedrukt op het balkje rechts van de kolom, dan kun je de breedte aanpassen.
Eenmalig klikken op dit balkje laat je menu in of uit klappen.

Waarom het bitcoin adres niet aangemaakt wordt weet ik niet, ik kan het probleem niet nabootsen.
Dit ziet er geweldig uit. Ik ga deze nu een tijdje proberen ondanks dat ik al jaren werk met de webversie (wordt deze ook aangepast?)
Ik persoonlijk als poster van NL Pc-Games vind het heel prettig dat dit nu verder is uitgesplist in genres.
Eerlijk gezegd zou ik nu ook nog graag een splitsing willen van NL en Engelse pc-games dit zal het nog overzichtelijker maken.
Er is een bepaalde categorie die alleen maar willen kijken bij NL games.
Voor de rest top, ga zo door met ontwikkelen.

Gr. Kwiebus65
ziet er top uit we gaan lekker testen
Bedankt !! Een mooie indeling
(08-09-2018, 04:59 PM)Genesis schreef: -------
Ik mis nog een paar categorieën (BluRay 3D, x264 3D) maar net als voorheen kun je deze eenvoudig met een eigen filter afdekken.
Het zou mooi zijn als deze filters verplaatsbaar zouden zijn zodat het BluRay netjes tussen Bluray komt te staan, in plaats van onderaan bij de soort categorie.
-------

Je kunt bij Beeld een groep toevoegen en daar filters inzetten (bij icoontje in beeld rechtermuisknop Groeptoevoegen) in die groep kun je met rechtermuisknop nieuw filter maken.
Indien je filter los gemaakt hebt en dus onderaan in de groep beeld staat, rechter muisknop en toevoegen aan.
resim

resim
Zou het mogenlijk zijn om ipv van een pop up window over het NZB bestand dit in de instellingen vast te kunnen zetten?

resim

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: Wimm1, 1 gast(en)