Waardering:
  • 6 stemmen - gemiddelde waardering is 4.83
Download Newzbin 2.0.0.0 Beta (Special members only)
Alleen gaat hier wel iets fout denk ik.

De oude filters hebben deze indeling:
<Filter_Beeld>
   <naam>HD - NL ondertiteling</naam>
   <string> AND cat IN (991,992,993,995) AND ( subtitle like'%Nederlands%')AND (genre like '%Series%')</string>
</Filter_Beeld>

De nieuwe filters hebben 2 nieuwe elementen erbij:
<Filter_Beeld>
   <naam>HD - NL ondertiteling</naam>
   <string> AND cat IN (991,992,993,995) AND ( subtitle like'%Nederlands%')AND (genre like '%Series%')</string>
   <image>none</image>
   <menu>Series op Formaat</menu>
 </Filter_Beeld>

Als deze ontbreken is het niet mogelijk om de oude filters een groep aan te wijzen of de icon te wijzigen.
Brick 
Puntje van verbetering: drukken op de NZB-knop, opent iedere keer een dialoogvenster, met de vraag wat wil ik doen, openen of opslaan. 1 keer aangeven wat je voor actie wilt doen, vind ik wel genoeg. Ik vind deze optie niet terug bij de instellingen?

Verder vond ik (maar je begrijpt, dat is super persoonlijk) het aanvankelijke kleurenschema niet mooi, maar dat heb inmiddels aangepast via de instellingen (Template Newzbin classic)

Verder: Mijn complimenten.
@ Admin

Goed mogelijk maar ik heb het nog niet kunnen ontdekken

[Afbeelding: test1.png]

[Afbeelding: test2.png]
   [Afbeelding: k050.gif]Ons forum heeft een zoekfunctie, erg handig [Afbeelding: k015.gif]
@ Roughneck, als je handig genoeg bent kun je het nieuwe v2 template bestand ook bewerken in een (notepad)editor.
90% van de template is naar eigen wens te maken.

En mocht er iemand een template hebben bewerkt, die er ook nog eens fraai uit ziet. Deel het met ons en je template zal misschien wel in nieuwe versies erbij komen.

NZB downloaden is een goed punt!
@ Mr chaos, rechter muisknop op de filter en probeer nu eens de filter aan een groep toe te wijzen of het icoontje te veranderen.
Supper Dankjewel Big Grin
BUG: de instellingen voor kolommen blijft na instellen en bewaren niet werken. Als ik de app opnieuw start zijn die instellingen weer weg.
I am so funny!
@ Admin

icoontje veranderd van blauwe streepjes naar oranje streepjes
Groep toewijzen veranderd bovenin de naam, Ik denk dus dat je dit bedoeld?

[Afbeelding: aanpassen_filter.png]
   [Afbeelding: k050.gif]Ons forum heeft een zoekfunctie, erg handig [Afbeelding: k015.gif]
Bedoel je de zichtbare kolommen instellen worteltje?

@Mr chaos, eh ja dat zou niet moeten kunnen werken, maar als het werkt, dan werkt het he Big Grin
@ Admin 

De eigen filters vervolgens in de eigen aangemaakte groep plaatsen werkt ook

[Afbeelding: test.png]
(08-09-2018, 10:55 AM)Admin schreef: @ Roughneck, als je handig genoeg bent kun je het nieuwe v2 template bestand ook bewerken in een (notepad)editor.
90% van de template is naar eigen wens te maken.

En mocht er iemand een template hebben bewerkt, die er ook nog eens fraai uit ziet. Deel het met ons en je template zal misschien wel in nieuwe versies erbij komen.

NZB downloaden is een goed punt!

@admin ik stel voor een verkiezing te doen : wie de mooiste nieuwe template (moet echt bijzonder worden ) voor Newzbin maakt/ontwikkeld : krijgt een specialmember status als beloning   Tongue

Moet wel een pol gestart worden zodat het eerlijk gaat dat de leden kunnen stemmen Big Grin
I Love Movies, Good Movies Keeps Rolling, Enjoy the Movie's, A Serious Movie Lover, Greetings to all Copycats on the net.

Ik kan wachtwoorden in posts niet kopieeren/plakken, ik kan niets uit de posts kopieeren/plakken, hebben meer daar last van?
Bij Films op formaat staat filter alle Formaten bij series op formaat is deze er niet ?
@ Admin

Ook eigen icoontjes er bij plaatsen gaat prima

Voor dit:
PNG bestand max 48X48 (is groot i know maar voor de test prima)

[Afbeelding: icoontje_eigen.png]
(08-09-2018, 11:22 AM)Roughneck schreef: Ik kan wachtwoorden in posts niet kopieeren/plakken, ik kan niets uit de posts kopieeren/plakken, hebben meer daar last van?
Lijkt dat rechter muisknop uitgezet is. Hopelijk is dit een foutje in de beta anders is dit lastig.
O ja heb er dus ook last van Big Grin
(08-09-2018, 11:03 AM)worteltje schreef: BUG:  de instellingen voor kolommen blijft na instellen en bewaren niet werken. Als ik de app opnieuw start zijn die instellingen weer weg.

Bij mij blijft het wel bewaard.
(08-09-2018, 11:03 AM)worteltje schreef: BUG:  de instellingen voor kolommen blijft na instellen en bewaren niet werken. Als ik de app opnieuw start zijn die instellingen weer weg.

TIP @worteltje start de newzbin  app op als administrator, dan wordt alles bewaard wat je instelt wel op opslaan klikken LOL Cool
Je kunt dat wijzigen bij de eigenschappen van de app. zodat de volgende keer de app altijd zo opstart.
I Love Movies, Good Movies Keeps Rolling, Enjoy the Movie's, A Serious Movie Lover, Greetings to all Copycats on the net.

Ja hier ook niet mogelijk om tekst te knippen en te plakken.
(08-09-2018, 11:55 AM)ikbenerwel schreef: Ja hier ook niet mogelijk om tekst te knippen en te plakken.

Tip de toekomstig posters/spotters kunnen beter het wachtwoord ook in de 1e reactie toevoegen, daar kan het wel -)

Misschien een optie voor de toekomstige update als het mogelijk is ? oeps nu creëer ik weer slapeloze nachten misschien? om een wachtwoord balkje te maken ?
waar je dan op kan klikken en de code meteen in je clipboard komt ? waarna je het met plakken kunt toevoegen Cool

Ik krijg bij het starten deze foutmelding; zie aanhechting.
Het start dus niet op.

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 6 gast(en)