Newzbin is gestopt

(09-09-2021, 10:06 AM)ikbenerwel schreef:  
(07-09-2021, 09:53 PM)Rob3333 schreef:  Beste mensen met stijgende verbazing zie ik dat men klakkeloos zijn "prive" mail hier neerzet.
BREIN houd dit topic echt wel in de gaten.

Denk na..... je geeft brein de mogelijkheid je te vinden door te google op je mail adress.

En als geregistreerd gebruiker van deze club kunnen ze aantonen dat je illegaal download.
Waarvoor ben je anders lid?

De boete schikking daarvoor is €150,00 

Dat je het maar weet.

Dat lijkt me onzin want dat ik op dit forum zat zegt niets over dat ik ook aan het down of uploaden ben geweest.
Ook Brein zal hier bewijzen voor moeten hebben om straffen uit te delen.

Dit en daarnaast gebruik ik mijn privé email niet. De site is offline en niemand kan nog bewijzen wie wat deed.  Undecided
Antwoord

Vergis je niet Brein heeft aangaande posters en spotters allang bewijslast vast gelegd.
Ze kunnen nu niet nieuw bewijs gaan verzamelen van Newzbin.

Maar wat ik al jaren verkondig hou deze hobby en privé  strikt gescheiden.
VERTROUW  daarin zelfs je man/vrouw niet.

Doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg Big Grin
Ik heb al meerdere malen gedoneerd, wat houd jou tegen om hetzelfde te doen?
Antwoord

(09-09-2021, 05:09 PM)Rob3333 schreef:  Vergis je niet Brein heeft aangaande posters en spotters allang bewijslast vast gelegd.

Of je kind!!! Rob heeft gelijk. Ik ga er verder niets over zeggen, maar het was een hoog bedrag. Daar schrik je wel even van. Plus dat ze al je harde schijven laptops pcs etc meenemen. Je krijgt het wel terug, maar het content is verwijderd.
Antwoord

Jammer dat jullie ermee stoppen, mag ik ook op de lijst.

[email protected]
Antwoord

Newzbin bedankt voor het vele plezier : )  jullie waren een geweldige NZB Community, de beste die ik heb mogen meemaken 

Zal iedereen erg gaan missen, maar het is ook mooi geweest nu, mijn hobby stopt ook nu. Doei allemaal.
Antwoord

Voor wie het op de voorgaande pagina's heeft gemist? Robbedoesje kapt er helemaal mee.
Antwoord

ik hoor vele mensen hier praten over een nieuwe sites.
iemand die de site weet, mag hem aan mij doorgeven.
ik gebruik voor ontvangst een oud email, die ik eigenlijk niet meer gebruik, maar wel nog aanwezig is.
dus als iemand de nieuwe site weet, mag hij/zij mij een mailtje sturen naar ---> [email protected]
alvast bedankt.
Antwoord

(10-09-2021, 07:18 PM)NZBLoading schreef:  Newzbin bedankt voor het vele plezier : )  jullie waren een geweldige NZB Community, de beste die ik heb mogen meemaken 

Zal iedereen erg gaan missen, maar het is ook mooi geweest nu, mijn hobby stopt ook nu. Doei allemaal.

Jammer om te horen.

Ps als men wil weten waar we nu zitten kijk op duken.nl

Antwoord

(09-09-2021, 09:52 PM)PekingEend schreef:  
(09-09-2021, 05:09 PM)Rob3333 schreef:  Vergis je niet Brein heeft aangaande posters en spotters allang bewijslast vast gelegd.

Of je kind!!! Rob heeft gelijk. Ik ga er verder niets over zeggen, maar het was een hoog bedrag. Daar schrik je wel even van. Plus dat ze al je harde schijven laptops pcs etc meenemen. Je krijgt het wel terug, maar het content is verwijderd.

Oeps, mijn vrouw weet dat ik bijna alles kan vinden en downloaden.
Maar hoe waar tja dat,vertel ik haar niet.dus ==
Ruim 15 jaar kennis bronnen enz. gedeeld.
Heertje Kuik zou die kennis graag in zijn bezit willen hebben.
Tim Kuik je leest mee.
Ik sterf liever dan met jou een schikking te treffen.
Ik betaal voor elk opslagmedium een kopieer heffing,
levert dat niet genoeg op?

Antwoord

(10-09-2021, 09:09 PM)dousjka schreef:  ik hoor vele mensen hier praten over een nieuwe sites.
ik gebruik voor ontvangst een oud email, die ik eigenlijk niet meer gebruik, maar wel nog aanwezig is.
dus als iemand de nieuwe site weet, mag hij/zij mij een mailtje sturen naar ---> [email protected]
alvast bedankt.

Er is simpelweg geen enkele site die kan tippen aan wat Newzbin was, ik ben zowat alles afgegaan en je word alleen maar teleurgesteld.... En daarnaast zie je de NZB communitie langzaam in elkaar vallen, overal word minder en minder gepost. Ik geloof dat het weer richting Torrents gaat.  Undecided
Antwoord

(10-09-2021, 09:09 PM)dousjka schreef:  ik hoor vele mensen hier praten over een nieuwe sites.
alvast bedankt.
Er komt niks in de buurt van newzbin, zit zelf nu op Movietracks en SpotWeb - overview (nzbserver.com)  merk dat er veel zijn overgestapt naar https://private-releases.life/ maar die website werkt erg omslachtig.
Antwoord

Bedankt voor alles Newzbin!!
De tijd van luiheid voor de normale gebruiker is hiermee wel over...
Zelf video's zoeken en de desbetreffende sub erbij van OS afhalen, of abbo nemen bij een streamer..
Beide kleine moeite imho..

Succes allen!
Antwoord

(10-09-2021, 10:17 PM)Rob3333 schreef:  
(09-09-2021, 09:52 PM)PekingEend schreef:  Of je kind!!! Rob heeft gelijk. Ik ga er verder niets over zeggen, maar het was een hoog bedrag. Daar schrik je wel even van. Plus dat ze al je harde schijven laptops pcs etc meenemen. Je krijgt het wel terug, maar het content is verwijderd.

Tim Kuik je leest mee.

Haha je bent wel een goede moppentapper. Als meneer “Kuik” voor de deur staat piep jij net zoals de rest Wink
Antwoord

(11-09-2021, 06:13 AM)Senua schreef:  
alvast bedankt.

Er is simpelweg geen enkele site die kan tippen aan wat Newzbin was, ik ben zowat alles afgegaan en je word alleen maar teleurgesteld.... En daarnaast zie je de NZB communitie langzaam in elkaar vallen, overal word minder en minder gepost. Ik geloof dat het weer richting Torrents gaat.  Undecided

ik zit ook al jaren op spotnet.
ik moet eerlijk zeggen, dat ik daar heel tevreden over ben.
je kan er veel vandaan halen.
en er wordt nog elke dag genoeg op gespot.
Antwoord

(11-09-2021, 06:39 AM)cindy2s schreef:  
alvast bedankt.
Er komt niks in de buurt van newzbin, zit zelf nu op Movietracks en SpotWeb - overview (nzbserver.com)  merk dat er veel zijn overgestapt naar https://private-releases.life/ maar die website werkt erg omslachtig.

ik zit ook al jaren op spotnet.
ik moet eerlijk zeggen, dat ik daar heel tevreden over ben.
je kan er veel vandaan halen.
en er wordt nog elke dag genoeg op gespot.
Antwoord

Jammer dat er toch gewoon mensen zijn die alles open bloot hier neerzetten...

Als niks kan tippen aan Newzbin, dan ga je toch lekker zelf spotten, zo moeilijk is het niet  Tongue
Antwoord

(11-09-2021, 06:13 AM)Senua schreef:  
alvast bedankt.

dat is een beetje flauwekul wat je zegt.
er wordt hier gedaan, alsof newzbin de enige site was, waar je alles vandaan kon halen, terwijl er nog genoeg andere sites zijn.
alles wat op newzbin stond, staat ook op de andere aanbieders.. dus daar kun je hetzelfde afhalen.
er waren idd enige dingen, die je idd alleen hier vandaan kon halen... bijvoorbeeld de trainsimulator van MicrosG, met zijn addons.
voor de rest stond op newzbin hetzelfde als op spotnet, spotweb en nog een paar andere.
dus om nu te zeggen "er is geen enkele site, die kan tippen aan newzbin" ben ik niet met je eens.
en ik snap niet echt de uitspraak "je wordt alleen teleurgesteld".... newzbin was (op een paar uitzonderingen na) bijna een kopie van spotnet.
dus hoe kun je nou teleurgesteld worden?
ik maak al jaren gebruik van spotnet en ben nog nooit teleurgesteld geworden.
maar ja, ieder zijn mening.
Antwoord

(11-09-2021, 11:30 PM)dousjka schreef:  
(11-09-2021, 06:13 AM)Senua schreef:  Er is simpelweg geen enkele site die kan tippen aan wat Newzbin was, ik ben zowat alles afgegaan en je word alleen maar teleurgesteld.... En daarnaast zie je de NZB communitie langzaam in elkaar vallen, overal word minder en minder gepost. Ik geloof dat het weer richting Torrents gaat.  Undecided

dat is een beetje flauwekul wat je zegt.
er wordt hier gedaan, alsof newzbin de enige site was, waar je alles vandaan kon halen, terwijl er nog genoeg andere sites zijn.
alles wat op newzbin stond, staat ook op de andere aanbieders.. dus daar kun je hetzelfde afhalen.
er waren idd enige dingen, die je idd alleen hier vandaan kon halen... bijvoorbeeld de trainsimulator van MicrosG, met zijn addons.
voor de rest stond op newzbin hetzelfde als op spotnet, spotweb en nog een paar andere.
dus om nu te zeggen "er is geen enkele site, die kan tippen aan newzbin" ben ik niet met je eens.
en ik snap niet echt de uitspraak "je wordt alleen teleurgesteld".... newzbin was (op een paar uitzonderingen na) bijna een kopie van spotnet.
dus hoe kun je nou teleurgesteld worden?
ik maak al jaren gebruik van spotnet en ben nog nooit teleurgesteld geworden.
maar ja, ieder zijn mening.

Is niet waar! Newzbin was zoveel beter dan spotnet. Dat jij minder hoge eisen stelt of anders om gaat met het hele "downloadwereld"
betekent niet dat je zomaar ervaringen van anderen als flauwekul kan bestempelen! De teleurstelling is groot om vele redenen en het was zeker geen (bijna) kopie van spotnet. Waarschijnlijk was je er niet bekend mee of intresseerde je het niet, maar ja ieder zijn mening (jammer genoeg mag iedereen dat online doen)
Antwoord

(10-09-2021, 10:03 PM)Rob3333 schreef:  
(10-09-2021, 07:18 PM)NZBLoading schreef:  Newzbin bedankt voor het vele plezier : )  jullie waren een geweldige NZB Community, de beste die ik heb mogen meemaken 

Jammer om te horen.

Ps als men wil weten waar we nu zitten kijk op duken.nl

(10-09-2021, 10:17 PM)Rob3333 schreef:  
(09-09-2021, 09:52 PM)PekingEend schreef:  Of je kind!!! Rob heeft gelijk. Ik ga er verder niets over zeggen, maar het was een hoog bedrag. Daar schrik je wel even van. Plus dat ze al je harde schijven laptops pcs etc meenemen. Je krijgt het wel terug, maar het content is verwijderd.

Tim Kuik je leest mee.
Jeetje, wat een haat. Je weet dat de kopieerheffing echt iets anders is…?
Antwoord

Bedankt voor alle mooie jaren.l veel mooie dingen mogen kijken door al jullie inzet. Het is een gemis,.dit was mijn enige hobb, denk niet dat er nog een volwaardige site zoals die van jullie te vinden, maar blijf wel hopen dat er misschien na een periode van stilte nog iets van terug komt en jullie onze gegevens bewaren zodat ook degene die jullie zo ontzettend gaan missen nog te vinden zijn
Mocht er wel iemand een alternatief weten zou diegene mij dan een PB willen sturen? 

Dank aan alle mensen die dit alle jaren voor ons mogelijk hebben gemaakt
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: Yvar40, 10 gast(en)