Newzbin is gestopt

Heel jammer natuurlijk. Aan alles komt een einde in het leven, helaas. Bedankt voor de mooie jaren en wie weet komt alles op een andere manier weer terug.
Antwoord

Dames en heren, we hebben van jullie genoten, een prachtig board waarop veel moois werd gepost en door jullie ondersteund.
Hartelijk dank voor alles!! Icon_clap Icon_clap Icon_clap
Antwoord

Met tranen in mijn oude ogen neem ik afscheid van een geweldige crew, posters en vertalers ,
Het ga jullie goed , hartelijk dank voor alles
Antwoord

Dank je wel voor de mooie jaren en de geweldige site. Heel jammer maar begrijpelijk. Tot weerziens
Antwoord

Wat jammer! Is er een waardig alternatief te vinden?
Antwoord

(25-08-2021, 03:11 PM)dutchdzone schreef:  Jaren lang hier lid van geweest en veel WWE gespot
Helaas stond bij mij en andere spotters dit jaar Stichting Brein voor de deur
Plotseling was het over met de pret
Zo nu ook voor dit krachtige Forum is het doek helaas gevallen
Velen gaan dit missen
Persoonlijk nam ik niet veel mee maar een bezoekje zat er altijd wel in
Er is een tijd van komen en er is helaas ook altijd een tijd van gaan
Newzbin bedankt voor al die jaren dat ik hier lid van mocht zijn

Greetz Dutchdzone

Bedank man WWE was Dutchdzone jaren lang , en iedereen die geholpen heeft aan jaren kijk plezier badankt
Antwoord

(24-08-2021, 11:03 PM)robedoesje schreef:  Newzbin bedankt voor het vele plezier : )  jullie waren een geweldige NZB Community, de beste die ik heb mogen meemaken Smile
Zal iedereen erg gaan missen, maar het is ook mooi geweest nu, mijn hobby stopt ook nu. Doei allemaal.

dankjewel!
Antwoord

Vind het zeer jammer maar het is niet anders wat moet dat moet, ik bedank alle posters en andere leden voor de mooie en ook minder mooie post heb er jaren van genoten Icon_clap en vind het nu verdrietig Icon_cry om afscheid te nemen.
Ik hoop dat er in de toekomst iets anders komt met vergelijkbare en goede post. Icon_think
Antwoord

geachte heren en dames achter NEWZBIN vele malen dank voor al het mooie werk van jullie de afgelopen jaren we hebben er met de hele familie van genoten , duizenden malen dank voor alles , wie weet tot ooit.
Antwoord

Bedankt allemaal van Newzbin, jullie waren een geweldige NZB Community, ik ga jullie missen, bedankt voor al die jaren dat ik hier lid van mocht zijn.
Antwoord

Heel jammer. Bedankt voor de vele posts/spots Salute Thankyouyellow !
Antwoord
Sad 

Jammer dit, Ik heb altijd met plezier rond zitten neuzen. Grote dank daarvoor Heart
Antwoord

Bedankt voor alle jaren  Rolleyes
Antwoord

Neeeeeeeee
Wat komt dit hard aan
bedankt aan iedereen die hier aan mee hielp.
Hopelijk iemand die opstaat en een alternatief bied.
Antwoord

Kan ik hier nog wat verzoekjes dumpen? Zoek nog eea. :-)
Antwoord

(24-08-2021, 11:03 PM)robedoesje schreef:  Newzbin bedankt voor het vele plezier : )  jullie waren een geweldige NZB Community, de beste die ik heb mogen meemaken Smile
Zal iedereen erg gaan missen, maar het is ook mooi geweest nu, mijn hobby stopt ook nu. Doei allemaal.

Nee toch.... ???  Had zoooo gehoopt dat je nog ergens verder zou gaan....

Bedankt held!!  Heart

Altijd aan het scharrelen... Big Grin
Antwoord

Hartelijk bedankt!
Antwoord

(25-08-2021, 10:45 PM)Scharrelaar schreef:  

Nee toch.... ???  Had zoooo gehoopt dat je nog ergens verder zou gaan....

Bedankt held!!  Heart

You have mail Big Grin

I Love Movies, Good Movies Keeps Rolling, Enjoy the Movie's, A Serious Movie Lover, Greetings to all Copycats on the net.

Antwoord

(25-08-2021, 08:44 PM)r6e6d6 schreef:  

dankjewel!

Heb je ook een email gedaan Cool

I Love Movies, Good Movies Keeps Rolling, Enjoy the Movie's, A Serious Movie Lover, Greetings to all Copycats on the net.

Antwoord

(25-08-2021, 12:40 PM)stekman schreef:  Ben wel benieuwd waar de  mensen zoals Robedoesje, slabak en nog een paar grote namen heen gaan, of dat ze ook zullen stoppen.
Ik heb wel Netflix, Prime, Videoland, Disney, NLziet en Discovery maar voor de nieuwere films is er helaas geen oplossing.

We zullen zien, tot ziens

You have mail Smile

Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: Kego, 5 gast(en)