Meerdere schermen op 1 videokaart

Gents,
Mijn zoon heeft een nieuwe PC met een GTX1660 videokaart .

Hij heeft als hoofdscherm een 4K scherm en als 2de scherm een FHD scherm

Kunnen we nu beide schermen op 1 videokaart zetten waar beiden hun resolutie kunnen behouden ?
hoofdscherm aangesloten op displayport
nog vrije aansluitingen op videokaart HDMI en DVI
Moederbord heeft geen videokaart on board en geen vrij slot voor een tweede videokaart

Gr
Stef
Antwoord

Ja hoor 2e scherm kan zo op een van de poorten aangesloten worden, ik gebruik die configuratie ook.

Windhoos even zelf de schermen laten herkennen en je kunt via Beeldscherminstellingen zo de resolutie per scherm instellen. Ook de positie t.o.v. elkaar dus link naast hoofdscherm, rechts boven onder. We net zo handig als je met de muis van het ene naar het andere scherm wil.

Succes!

Wil je niets missen van mijn bijdragen aan dit forum Icon_question 
Maak dan een filter aan op mijn huisposter gebruikersnaam of TAG, je ziet dan wanneer er iets is bijgekomen.

Antwoord

Bedankt , werkt perfect  Smile

Gr
Stef

(03-10-2020, 09:17 PM)MacOllie schreef:  Ja hoor 2e scherm kan zo op een van de poorten aangesloten worden, ik gebruik die configuratie ook.

Windhoos even zelf de schermen laten herkennen en je kunt via Beeldscherminstellingen zo de resolutie per scherm instellen. Ook de positie t.o.v. elkaar dus link naast hoofdscherm, rechts boven onder. We net zo handig als je met de muis van het ene naar het andere scherm wil.

Succes!
Antwoord

Zo heb ik in het verleden er zelfs 3 op gehad
1 voor het regulier werk
2de om de downloads/headeren in de gaten te houden
de 3de waar de bewaking cams op te zien waren
Als je een purist bent zoals ik dan zou ik wel kiezen voor 3 de zelfde schermen met zelfde resolutie
Anders kijkt het ruk, de ene HDMI de andere DVI en/of VGA
Die verschillen zie je echt, dus mijn voorkeur alles HDMI of DVI aansluiten
Tenminste....dat vind ik

Lees aangeboden oplossingen en topics, ze worden niet voor niets aangeboden en/of gemaakt, 
                                             Ons forum heeft ook een handige zoekfunctie, maak daar gebruik van
Antwoord

drie schermen is wel stoer. Big Grin

I am a cock, i baik the best meels!
Antwoord

Zal er eens 3 afkoppelen en kijken hoe het er uit ziet met 3 schermen Cool
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)