Heeft iemand ervaring met Unity of c#
#1

Hey iedereen,

Is er iemand die mij kan helpen met een probleem op unity?

Alvast bedankt.
Antwoord
#2

Misschien handig om direct je probleem even goed te omschrijven, des te eerder is er wellicht iemand die je tips kan geven hoe het probleem op te lossen

Wil je niets missen van mijn bijdragen aan dit forum Icon_question 
Maak dan een filter aan op mijn huisposter gebruikersnaam of TAG, je ziet dan wanneer er iets is bijgekomen.

Antwoord
#3

Ik heb een powerUp script voor in mijn 2D game. Ik wil dat als de player deze powerUp oppakt hij een random grote krijgt. Dat is allemaal gelukt maar ik wil ook zorgen dat de grote na een bepaald tijd weer terug gaat naar zijn originele grote. Daarom heb ik gebruik gemaakt van een IEnumerator. Alleen als ik het nu speel krijgt de speler niet de grote die die eerst had, en bl Undecided ijft het effect van de powerUp eeuwig geldig.
Hier is het script. Hopelijk kan iemand een foutje vinden. Alvast bedankt!


        public GameObject player;
    public float duration = 3;
   
     
    private void OnTriggerEnter2D(Collider2D other)
    {
        if (other.CompareTag("Player"))
        {
            player.transform.localScale = new Vector3(Random.Range(0.005f, 0.010f), (float)0.01, 1);
            GetComponent<SpriteRenderer>().enabled = false;
            GetComponent<CapsuleCollider2D>().enabled = false;
            StartCoroutine((IEnumerator)PickUp(other));
           
        }
    }
    IEnumerable PickUp(Collider2D player)
    {
        yield return new WaitForSeconds(duration);
        Destroy(gameObject);
    }
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)