Newzbin Community
Download Newzbin 2.1.0.1 Beta (Special members only) - Afdrukversie

+- Newzbin Community (https://newzbin.org)
+-- Forum: Newzbin gerelateerd (https://newzbin.org/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Download Newzbin (https://newzbin.org/forumdisplay.php?fid=32)
+---- Forum: Newzbin updates (https://newzbin.org/forumdisplay.php?fid=34)
+---- Topic: Download Newzbin 2.1.0.1 Beta (Special members only) (/showthread.php?tid=11170)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6

Download Newzbin 2.1.0.1 Beta (Special members only) - Admin - 28-11-2018

We hebben er weer even op moeten wachten, maar hij is er weer voor onze 'Special Members'  Wavemulticolor
Een nieuwe update voor v2 Beta!

Let op! De update kan alleen via de download-link gedownload worden en niet via de applicatie zelf.

Updategeschiedenis:

2.1.0.1 Beta (huidige versie):
  • PS4 categorie
  • Kolom met totale grootte van bestanden (net als in webversie)
  • Onthouden wat te doen met NZB bestand, zodat niet elke keer de pop-up tevoorschijn komt
  • Moviebox!! Heerlijk zoeken naar de beste en recent geposte films 
  • Schonere en strakkere algehele layout
  • Meer bewerk opties in het venster om een spot te bewerken/aan te melden
  • Automatische 'Serie' detectie wanneer men bijvoorbeeld S01E01 toepast in de titel met aanmelden van een spot
  • NZBGet ondersteuning
  • NZBKing als vervanger voor NZBClub in de zoekmachines
  • Verbetering in stabiliteit en processorverbruik
  • Software update naar nieuwere versie verbeterd
  • Chat verbeterd
  • Kopiëren van tekst in een spot weer mogelijk
  • Youtube video's werken weer
  • Spot sluiten met rechter muisknop functie 
2.0.0.0 Beta:
  • Verbeterde en uitgebreide filtersysteem
  • Frisse nieuwe look met extra kleur instellingen
  • Nieuwe template (Newzbin 2.0)
  • Lijst met gebruikers in de spot die hebben bedankt via de 'bedankt' knop
  • Nieuwe video formaten toegevoegd
  • Nieuws pop-up venster om gebruikers makkelijker up-to-date te houden over Newzbin
  • Verbetering van stabiliteit

Bekende problemen:
  • Reacties laden niet bij eerste keer spot openen
  • Bewegende smileys staan stil zodra er meerdere spots geopend zijn met dezelfde smileys.
  • Menu grootte wordt niet correct ingeladen waardoor deze steeds een beetje breder wordt
  • Als forum tab open staat kun je vanaf een spot geen persoonlijk bericht sturen naar een andere gebruiker.
Gepland voor de volgende update:
  • Bovengenoemde bugs oplossen
  • Seriebox

Download de nieuwe Beta via deze link : Download Newzbin 2.1.0.1 Beta
p.s. Gewone gebruikers kunnen Newzbin installeren, maar geen spots openen.

Krijg je een virus melding? Voeg Newzbin dan toe aan de lijst van vertrouwde software.
Newzbin is absoluut veilig en volledig vrij van virussen.

Zoals gewoonlijk zien we graag alle feedback met betrekking tot deze versie terug in dit topic.

RE: Download Newzbin 2.1.0.1 Beta - robedoesje - 28-11-2018

Nu nr 1 in de kudde Big Grin en het werkt  Smile het is nu geen droom,  laat de rest maar volgen Tongue

RE: Download Newzbin 2.1.0.1 Beta - Admin - 28-11-2018

Ja jij lag weer eens voor de deur te slapen he robedoesje  Big Grin

Haha ja ja mag dit moois niet missen Big Grin

RE: Download Newzbin 2.1.0.1 Beta - Bromtol - 28-11-2018

Mooi en bedankt maar hij kan de oude niet deinstalleren, vraagt om een *MSI file die ik niet meer heb. Ook handmatig deinstalleren lukt dus niet Confused
Vraag me eigen af hoe ik de oude kan verwijderen?

RE: Download Newzbin 2.1.0.1 Beta - TifKag - 28-11-2018

Mooie update, maar toch een paar opmerkingen

Volgens de Release Notes is de PS4 categorie toegevoegd, maar hij zit niet in de Filters......(ik heb toch een clean install gedaan)

En....Ik heb maar 50% gezichtsvernmogen, daarom is de blauwe tekst in de zwarte borders ERG moeilijk te lezen voor mij, kan dit veranderd worden. (In de eerste beta waren de borders inn de systeemkleur)

(28-11-2018, 06:11 PM)TifKag schreef: Mooie update, maar toch een paar opmerkingen

Volgens de Release Notes is de PS4 categorie toegevoegd, maar hij zit niet in de Filters......(ik heb toch een clean install gedaan)

En....Ik heb maar 50% gezichtsvernmogen, daarom is de blauwe tekst in de zwarte borders ERG moeilijk te lezen voor mij, kan dit veranderd worden. (In de eerste beta waren de borders inn de systeemkleur)

Omdat je persoonlijke filters bewaard blijven bij een update zie je ze niet in je overzicht menu.

Als het goed is zouden je filters WEL verwijderd moeten worden bij het verwijderen van Newzbin.
Maar de PS4 categorie zit er wel degelijk in, onder uitgebreid zoeken en toevoegen van Filters.

Je kan ook in Configuratie -> Geavanceerd, klikken op 'Herstel persoonlijke filters'.
Op deze manier worden je filters hersteld naar zoals Newzbin geleverd is met de door ons al toegevoegde filters.

Blauw heb ik voor gekozen om Newzbin een meer eigen uiterlijk te geven.
Als je monitor goed is afgesteld zou het zonder meer goed leesbaar moeten zijn.
Al is hetgeen in blauw niet erg belangrijke informatie om te lezen Wink

(28-11-2018, 05:39 PM)Bromtol schreef: Mooi en bedankt maar hij kan de oude niet deinstalleren, vraagt om een *MSI file die ik niet meer heb. Ook handmatig deinstalleren lukt dus niet Confused

Misschien proberen door de originele installatie van 2.0 Beta op te starten?
Vreemde situatie...

(28-11-2018, 06:35 PM)Admin schreef:
(28-11-2018, 05:39 PM)B romtol schreef: Mooi en bedankt maar hij kan de oude niet deinstalleren, vraagt om een *MSI file die ik niet meer heb. Ook handmatig deinstalleren lukt dus niet Confused

Misschien proberen door de originele installatie van 2.0 Beta op te starten?
Vreemde situatie...

Ik heb de oude beta installer niet meer en zie hem hier ook nergens staan

https://nl.afterdawn.com/downloads/netwerk/nieuwsgroepen_software/newzbin.cfm

RE: Download Newzbin 2.1.0.1 Beta - Killerkip - 28-11-2018

In Firefox wil het downloaden via de opgegeven link niet lukken met Chrome wél.

RE: Download Newzbin 2.1.0.1 Beta - TifKag - 28-11-2018

(28-11-2018, 06:33 PM)Admin schreef:
(28-11-2018, 06:11 PM)TifKag schreef: Mooie update, maar toch een paar opmerkingen

Omdat je persoonlijke filters bewaard blijven bij een update zie je ze niet in je overzicht menu.

Als het goed is zouden je filters WEL verwijderd moeten worden bij het verwijderen van Newzbin.
Maar de PS4 categorie zit er wel degelijk in, onder uitgebreid zoeken en toevoegen van Filters.

Je kan ook in Configuratie -> Geavanceerd, klikken op 'Herstel persoonlijke filters'.
Op deze manier worden je filters hersteld naar zoals Newzbin geleverd is met de door ons al toegevoegde filters.

Blauw heb ik voor gekozen om Newzbin een meer eigen uiterlijk te geven.
Als je monitor goed is afgesteld zou het zonder meer goed leesbaar moeten zijn.
Al is hetgeen in blauw niet erg belangrijke informatie om te lezen Wink

'Herstel persoonlijke filters', en zelfs 'Herstel alle instellingen' gedaan, maar kom niet verder dan de bijgevoegde afbeelding.

Onder uitgebreid zoeken en toevoegen van Filters, zie ik de filters wel

(28-11-2018, 06:58 PM)Admin schreef: https://nl.afterdawn.com/downloads/netwerk/nieuwsgroepen_software/newzbin.cfm

Bedankt, heb de optie repareren gedaan en de nieuwe beta er over heen gezet.
Alleen eset gaf een melding voor de site http://www.lacaro-mas.com

@ Tifkag, dan zit deze blijkbaar nog niet standaard bij de meegeleverde filters. 

Al zou dat geen ramp moeten zijn, je kan immers ps4 zo zelf erbij voegen. 
Nu nog spotters die ps4 spellen willen aanmelden, want je zult er helaas nog weinig in vinden.

@ Bromtol, lacaro-mas?? Dat zegt me helemaal niks... De website is ook blanco?

Dit is de rede dat Eset de melding geeft. Dit krijg ik  ook te zien als ik naar lacaro-mas ga :

De webpagina staat op de lijst met websites met potentieel gevaarlijke inhoud.

Waarschijnlijk wordt er bij afterdawn iets naar die site doorgelinkt bij het bezoek of downloaden daar Huh

Het heeft niks met de set-up van newzbin te maken Smile gewoon niet naar de site heengaan.

(28-11-2018, 08:01 PM)Admin schreef: @ Tifkag, dan zit deze blijkbaar nog niet standaard bij de meegeleverde filters. 

Al zou dat geen ramp moeten zijn, je kan immers ps4 zo zelf erbij voegen. 
Nu nog spotters die ps4 spellen willen aanmelden, want je zult er helaas nog weinig in vinden.

@ Bromtol, lacaro-mas?? Dat zegt me helemaal niks... De website is ook blanco?

https://postimg.cc/JsbCnTXp

Als ik op " nu newzbin v2.* " klikt gaat die naar die site

(28-11-2018, 08:14 PM)robedoesje schreef: Dit is de rede dat Eset de melding geeft. Dit krijg ik  ook te zien als ik naar lacaro-mas ga :

De webpagina staat op de lijst met websites met potentieel gevaarlijke inhoud.

Waarschijnlijk wordt er bij afterdawn iets naar die site doorgelinkt bij het bezoek of downloaden daar Huh

Het heeft niks met de set-up van newzbin te maken Smile gewoon niet naar de site heengaan.

Ja klopt, als je op link klikt om te downloaden gaat die eerst naar die site, kon de beta dus ook eerst niet downloaden, eset even uit gezet en kon hem toen binnen halen

Haha weet al wat het is ze willen graag dat je hun downloadmanager gebruikt Het is beter om dit niet te doen ! Doe je het wel let dan op alle vinkjes !
Als je hun download manager gebruikt krijg je er extra risico proggies bij tijdens de install.

Klik hier maar op dan krijg je hem zonder flauwekul Smile erbij.

http://dl1.afterdawn.com/download/9260004feb6394a52493ab892484528f/5bfeec57/n-z/Setup_Newzbin_v2.0_Beta.exe

@admin misschien idee voor de volgende komende nieuwe updates versie voor Newzbin ?

Een Newzbin totaal remover inbouwen - voorzetten -  aparte nzbremove.exe maken en op de site zetten ?). 
Die alle voorgaande versie er netjes afhaalt Exclamation voor hij de nieuwe versie erop zet :Smile voorkom je ergernis bij de leden mee.  Tongue
of een update kanaal in de app versie inbouwen dat je met 1 klik de laatste versie erop hebt ?

(28-11-2018, 08:27 PM)robedoesje schreef: Haha weet al wat het is ze willen graag dat je hun downloadmanager gebruikt Het is beter om dit niet te doen ! Doe je het wel let dan op alle vinkjes !
Als je hun download manager gebruikt krijg je er extra risico proggies bij tijdens de install.

Klik hier maar op dan krijg je hem zonder flauwekul Smile erbij.

http://dl1.afterdawn.com/download/9260004feb6394a52493ab892484528f/5bfeec57/n-z/Setup_Newzbin_v2.0_Beta.exe

Lettersrofl